علت تبدیل نشدن منطقه عرب‌حسن شوشتر به بخش مستقل چیست؟
تاريخ : 19 / 10 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سئوال سادات‌ابراهیمی از وزیر کشور در کمیسیون شوراها

علت تبدیل نشدن منطقه عرب‌حسن شوشتر به بخش مستقل چیست؟

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس، گفت: در جلسه روز سه شنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور علت ارتقا نیافتن برخی منطقه‌های حوزه انتخابیه خود را از وزیر کشور سئوال می‌کنم.

سید محمد سادات‌ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه فردا سه‌شنبه نوزدهم دی ماه، با حضور در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، از وزیر کشور سئوال خواهد کرد، گفت: سئوال من مربوط به تغییر تقسیمات کشوری در منطقه شوشتر و گتوند است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی،‌ افزود: سئوال من از مصطفی محمدنجار، درباره علت ایجاد نشدن بخش مستقل به مرکزیت عرب‌حسن است.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه، علت ارتقا نیافتن روستاهای سردارآباد، اندیشه، علم‌الهدی و نورمحمدی به شهر را از وزیر کشور جویا خواهم شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه جمعیت و وسعت این مناطق به حدی است که قابلیت ارتقای آنها بر اساس قانون وجود دارد، تصریح کرد: وزیر کشور باید در این زمینه پاسخگو باشد که چرا این وزارت‌خانه تا به حال به موارد قانونی در زمینه ارتقای سطح تقسیمات کشوری در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند با توجه به وسعت و جمعیت مناطق مذکور، عمل نکرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: